lördag 28 januari 2023

Enfärgat till mönstrat

 Nu när det kommer bli blommigt värre på tapeten så kan man ju inte ha mönstrade gardiner. Inte enligt mig i alla fall. Så då blir det ytterligare en kostnad. Men jag hittade en kappa på extrapris.

"Sanna"  på Sovtex. Ljust och romantiskt. Ska klura lite och fundera noga.  


Funkar med en rosa också tänker jag. Den här också på rea från Ellos. Sen så kan jag ju alltid kolla på second hand eller rota runt lite i skåpen.


Men  idag så ska tapeterna inhandlas. Bra start på helgen.

 Kram Pia


3 kommentarer:

  1. Det ena ger det andra... på gott och ont. Så kul att du kommer till skott! Spännande att se resultatet!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Roligt pyssel och funderande så här års. Jag ska dra fram ett skåp och se om jag kan måla det.

    Lycka till med inköpen! Kram, Carina

    SvaraRadera
  3. Blir alltid något mer när man börjar med ett nytt projekt 😉. Men håller med dig att enfärgat ska det vara.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.