måndag 22 april 2019

Bästa avslutet på Påsken

Vilken härlig helg vi haft va. Solsken och mys från morgon till kväll. 


I dag har jag fått den äran att få hjälpa till med lite slipning/ grundmålning. Som jag längtat efter att få göra en insats hos unga paret i Villan. Sonhustrun och jag har haft det trevlig i sovrummet, det blivande alltså. Ja sovrummet. Hon med magen i vädret, jag som ju har lite svårt att andas.. men det gick så bra. Det fanns andningsmask.


 Vi hade kul. Synd bara att grundfärgen tog slut. Nåja.. För att avsluta denna underbara helg så tände jag bastun. Ja varför inte liksom.


Jag kan inte med ord beskriva hur det känns att sitta där och bara njuta av värme, fukt, svett och rening. Det bästa av världar att göra sig ren om man frågar mig.


Because I'm worth it. Japp så kan man säga också.



Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du / ni haft. Och avsluta med ett bastubad är inte fel alls.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Åhh så mysigt med bastubad! Hade jag också behövt efter helgens trädgårdsarbete. Känns att kroppen inte är van vid rörelserna ;-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Jaså du har också haft målning på schemat, här med! Fast jag hade bara mig själv som sällskap, och solen som värmde ;)
    Ha det gott!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Visst har påskhelgen överträffat alla förväntningar! Galet skönt har det varit!
    Det är kul att hjälpa. Unga paret är säkert tacksamma över din kunskap.

    Ha en fin kortvecka!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.