torsdag 8 november 2018

Duka för fest

Jag såg den här dukningen i ett varuhus. Tyckte om den. Självklart kunde man köpa allt där men det är inte därför jag gör detta inlägg. Jag gör det för att när jag går och kikar så får jag inspiration. Jag har säkert liknande saker i skåpen hemma som jag kan använda. 

Vad är det som tilltalar mig då? Jo grått, blått tillsammans med det bruna och så guldiga bestick i en burk. Roligt! Om någon skulle vilja köpa så har jag några tips på liknande produkter eller så gör man som jag. Använder det man redan har. Fast jag har inga vita tallrikar, hmmmm! Tycker dom här nedan är superfina.



Som alla vet så finns det ju en uppsjö av liknande saker typ överallt i olika priser. Mina vinglas hemma är en billig sort men ser typ likadana ut. Nu är det dax för ett träningspass av rörlighet i nacke. AJJJJ! Tack snälla för varma kommentarer. Jag är inte värdelös, jag bara känner mig så ibland.

Kram Pia



1 kommentar:

  1. Hej Pia, Hoppas allt är bra med dig och tusen tack för dina kommentarer på min blogg! Jag blir så glad. Vilken fin dukning. Jag är väldigt förtjust i sättet att lägga löpare så där över bordet istället för tabletter. Jag har mörkblåa linnelöpare som jag skulle kunna göra så där med. Det blir så enhetligt. Kramen och ha en fin eftermiddag! Anneli

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.