tisdag 28 augusti 2018

Små skedar med gott i

Hello!
Jag har ju lovat att jag ska bli lite bättre på att inte konsumera. Ja att inte handla en massa i onödan. 

Fast dessa små porslinsskedar har jag tänkt länge på. Jag har köpt till andra i present och julklapp flera gånger och om jag ska vara ärlig så var även detta ett presentköp.

 Jag ångrade mig och behöll dom själv. Crazy va? Ja fast jag gav bort en fin present i alla fall, så det så. Hur som haver så gillar jag ju att duka fint. 

Jag gillar det där lilla extra som förhöjer en middag. Jag tänker att det kan vara just sådana här små skedar med lite gott i som är pricken över i:et. 

 Tisdagskväll och det är full makaron på mitt jobb. Supertrött! Ska kika in hos er andra när jag hinner. För jag vill ju gärna hänga med er ju. Fast det vet ni såklart.


Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Dom där var kul och alltid roligt att servera maten lite annorlunda ibland.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Hej, var hittar man sådana skedar?
    Alltid så roligt att läsa din blogg.
    Hoppas du får en fortsatt fin vecka.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  3. Jag har också så små skedar, ibland har jag smått och gott i dem precis som dina bilder och ibland kör jag små rätter i dem för mingelträffar. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hallå där smulan!
    Men åååå vilka fina....viiiiiiill haaaaaaa......så läckra å vilken tur att du gav dem till sig själv...;)
    Så skrattar jag högt åt ditt inlägg om radioreklamen....haha...du är ju för tokig....
    Å så snörps även mitt mammahjärta åt en smula....vet ju så väl hur man känner då de flyttar....men med tiden så går det riktigt bra...;)
    åjag kikar allt in hos dig oftare än jag kommenterar...det hoppas jag du vet...kan fortfarand einte kommnetera hos några med blogspot hemifrån....SÅ konstigt...måste undersöka varför.... så jag är busig o skriver från jobbet...;)
    Kraaam kraaaam
    Ps....kommer du på bloggträffen? Vore ju så kul att ses <3

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.