fredag 10 augusti 2018

Gick åt pipsvängen

Tjena! 
Jag hade gett mig tusan på att den här sommaren så skulle jag skärpa till mig rejält. Jag skulle ta långa raska promenader varje dag och äta nyttigt. Framför allt så ville jag bättra på konditionen för att faktiskt orka mer. När man hamnar i soffan efter jobbet och inte orkar göra något så är det hög tid liksom.
 Hur gick det med det då? Åt pipsvängen. Jag började i alla fall men sedan kom den där Ischiasen och värmen. Ja jag fick värsta skavsåret också. Undanflykter. Japp jag vet men det var så himla svårt och trögt. Nu gör jag ett nytt försök. Skam den som ger sig eller hur det nu var. Shit att man jämt ska ha dåligt samvete och inte känna sig nöjd med sig själv. 



1. T-Shirt / 2. Shorts / 3. Water Bottle / 4. Trainers

Kram Pia



This post contains adlinks 

1 kommentar:

  1. Det är tanken som räknas ;-) Men förstår att du vill komma igång med din träning. Men har man ont ska man inte utsätta sig för risken att bli sämre.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.