tisdag 7 augusti 2018

Blånagel och ärmlös blus

Ha Ha! Nej då jag har inte klämt mig. Allt är ganska så bra här ändå. 

Ja om man bortser från allt som går sönder. Själv är jag inte fullt 100 heller. Jag sträckte mig rejält på försommaren och det har jag dragits med hela semestern. Ischias, kramper, värk i foten och ja allt möjligt i vänster kroppshalva. Det är inte kul men det är bara att acceptera att man inte är ung längre. 

Fast måla naglar det kan jag fortfarande. Dricka vin funkar också. Fniss! Brottas med stora tunga vattentunnor ska jag allt låta bli. Jag lovar!
😉 
Köpte en så fin blus på H&M i Piteå. Jätteskön och den finns i olika färger och mönster för bara 99:-. 

 Tänker att den blir fin till vita byxor/shorts eller varför inte med en jeanskjol och en tunn kofta. Funkar till svart också. Tycker att naglarna matchar den superbra. Självklart skickade jag efter en till när jag kom hem. Ja i svart då. 
Här finns den.

 Kan berätta att det gick väldans bra att meka gräsklippare i den också. Kanske inte att rekommendera. Men bara så ni vet. 
En sak till, jag är inte sponsrad fast man kan tro det.

Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Snygg färg på naglarna och hoppas du inte fläckar ner din nya skjorta när du mekade 😊. Det var ett bra pris på den också förutom att den var snygg med.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Jättefin blus, härligt nu när det är så varmt.
    Åhh mörkblå naglar, det kanske jag skulle ta :o Hmmmm, får klura lite på det :-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.