onsdag 18 oktober 2017

Mumin, grått och mässing

Onsdagsmorgon och regn i luften. Det är då det är mysigt att sitta inne och dricka varm choklad. Inte för att jag gör det så ofta men det händer. Jag har aldrig riktigt gillat eller förstått mig på Mumintrollen. Fast nog kan jag tänka mig att dricka ur en sådan här fin mugg, ja det kan jag. Om jag ska vara ärlig så kan jag tänka mig allt på bilden utom lampan som skulle se väldigt konstig ut hos oss.



Lampa / Mumin / Knot Kudde / GuldStol / Peacock rottingbord / Filt / Bord mässing
This post contains adlinks from Adviral

Ha en riktigt bra dag där ute.
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Har aldrig varit någon storläsare eller tittare av mummintrollen heller. Lampa är cool men den måste ju passa in med det övriga.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Mmmm varm choklad och krypa ner under den där pläden. Sämre kunde man ha de ;-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.