lördag 16 september 2017

Ingen rosa långkofta.


Godmorgon denna klara krispiga septemberdag. Solen skiner som på beställning. Det är definitivt roligare att ha fest då särskilt i partytält. Några gäster, släkt från norra Sverige har redan anlänt. Jättekul att ses under roliga omständigheter, sist vi sågs var på begravning.  Det slog mig plötsligt igår på vägen hem att jag inte ägnat en endaste tanke på vad jag ska ha på mig. Typiskt mig. Nåja det hänger säkert något i garderoben jag kan använda.  Fast visst skulle jag velat haft en härlig långkofta i rosa eller en stickad tröja till svarta byxor. Kanske lite bling-bling till också. Snyggt! Nu ska jag ta tag i denna dag. Finns lite att göra innan allt är klart. 



1 / 2 / 3

This post contains adlinks from Adviral

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Åhhh, det var snygga plagg, riktigt snygga!!
    Önskar Dig en härlig lördag, kram Kate

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt rolig helg!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Den färgen var riktigt snygg tycker jag. Ha en fin helg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Allt klär en skönhet, eller hur?! Ha nu riktigt KUL :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.