onsdag 21 juni 2017

Där satt den, sneekpeak på klänningen.

Äntligen, äntligen så kändes det bra. Klänning No:3 var näst in till perfekt. Det finns till och med lavendelblått i den.
💜💜💜

 Stramade kanske pyttelitet på vissa ställen men det kan jag nog fixa till. Smalmat i två komma fem veckor + ihärdig riktad träning. Fniss! Jaaa så får det bli. Blått, Paisley och guld. Finemang!

 Bröllopet börjar kännas OK. Mina insatser kommer bli bra och tiden är inget problem. Nopp det blev inga high heels on. Platta sandaletter fick det bli... Gud, jag ska ju kunna röra mig obehindrat dagarna efter också. Nu ska jag bara boka frissan, fixa naglarna och hjälpa maken med outfit. Just det talet, jomenvisst det ordnar sig säkert det också.

  Klart att ni ska få se hela outfiten, mig och annat så småningom. Det fattar ju vem som helst. Fast inte ännu.

Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Men vad härligt att du hittat en klänning till slut och klokt var, att välja bort high heels ;-)
    Ska blir kul att se hela outfiten.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Härliga färger! Och visst skall man ha något skönt på sig på fötterna, så har jag också blivit. Man skall kunna röra sig obehindrat. Jag köper ofta kläder som stramar lite och de utgör en fantastisk morot för att ta sig i kragen lite...

    Kram och ha en fin dag!

    Anneli

    SvaraRadera
  3. Skönt att ha klänning och skor fixade. Ser snyggt ut!

    Glad midsommar!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Så kul att du hittat något nu som du gillar. Det ser jättesnyggt ut det lilla som du visar.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. Hittade min klänning här nere på rhodos igår �� kram julia

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.