fredag 19 maj 2017

Vackert

Vi tog en liten roadtripp maken och jag. Mest för att lugna ner mig tror jag. Jag var en aningens upprörd. Det behöver vi inte gå in närmre på.

I alla fall så är det bra med vackra saker som tex. vatten då. Vi stannade för lunch i fin herrgårdsmiljö. Åhh så fint! 

Nej vi åt inte på herrgården(den fungerar numera som flyktingförläggning tror jag) utan vi klämde varsin burgare vid grillen. En alldeles särskild grill där man kan välja att ha tex. fetaost, tzatziki, eller barbecuesås som tillbehör och så finns det friterad sötpotatis. Självklart finns det vegetariska alternativ och halloumiburgare. 

 Vi fortsatte sedan ut mot havet.  
Det gamla vanliga stället som vi brukar besöka.

 Hemma hade stjärnmagnolian slagit ut. Vilken lycka! Hur vackert är inte det på en skala? Enligt mig så är det en klar tiopoängare.


Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Åhh upprörd? Inte bra! Men underbara bilder från lilla Skebo, jag har jobbat där på herrgården, när den var ett hälsohem! Visste inte att det är en flyktinganläggning nu...
    Ha en bra fredag och varm kram till dig från mig!
    Titti

    SvaraRadera
  2. Så fina och rogivande bilder du tagit. Hoppas du känner dig bättre också.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.