fredag 21 april 2017

På höga höjder.

Det är dax att måla det vita på huset. Men jag har dragit mig för att klättra på stegar och vingla med färgburken i näven. 

Nej nu fick det bli byggställning. Bara att sätta ihop en sådan är ju ett företag i sig. Nåja det kommer nog bli bra det här. Bara att hoppas på finväder och getingfritt. Ledig dag idag egentligen men jag hoppar in lite extra några timmar. Ska passa på att göra lite ärenden i stan också när jag ändå är där. Ska också försöka få till det lite vårfint vid sittplatsen. 

En före bild. Resultatet kommer senare.
Vad hittar ni på denna soliga fredag?

Pia Gustafsson

1 kommentar:

  1. Usch, fy för att klättra :o Varken jag eller maken tar oss upp på höjder, så här blir det till att anlita målare när det är dags för ommålning.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.