måndag 18 februari 2019

Vårfin-önsketänk

This post contains adlinks from Adviral

Snyggt! Ja ibland så skulle jag vilja göra om mig. Den här stilen är ganska så mycket jag. Ja som jag skulle vilja ha om jag kunde.  Kämpar med vikten som envist klamrar sig fast, ja övervikten alltså. Nåja jag kämpar vidare. Tycker att trenchcoat är så himla fint när det våras. En svart blazer till jeans och rosa sneakers är inte så tokigt det heller. Fast när man ser modeller så här smala så känns det jättekonstigt och fel att klä sig i liknande outfit. Sorgligt men sant. Tror inte jag är ensam om att tänka så tyvärr.



1. Byxa / 2. Trenchcoat / 3. Topp / 4. Klänning / 5. Scarf / 6. Boots / 7. Jeans / 8. Örhänge / 9. Blazer / 10. Skjorta / 11. Kjol / 12. Polo / 13. Sneakers

Kram Pia


3 kommentarer:

  1. Klassiskt mode är fint, har mer och mer fallit över åt det klassiska och tidlösa hållet. Det är som sagt både snyggt men även ekonomiskt eftersom det är just klassiskt och inte faller helt utanför trendramarna ;-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Ett snyggt mode och jeans, kavaj och sneakers är något jag tycker om.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Klassiskt och krispigt! Helt min stil. Toppen att beige är tillbaka.
    Ha en fin dag!
    Kramen, Anneli

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.