torsdag 23 mars 2023

Krattat lite

 Oj vilket fint väder det var idag. Själv tillbringade jag timmar i ett förråd på jobbet, sorterade, städade och kastade. Jag fick huvudbry över hur mycket saker det kan finnas i ett förråd och varför. 

Men de kändes skönt att få det gjort. Hemma så tog jag tag i krattan. Vet inte om jag nämnt det, men jag älskar att kratta. Såg också att krokusarna slagit ut. Lisa för själen när man haft en bra dag på jobbet, en härlig trädgårdsupplevelse och sedan suttit och myst på altanen i vårsolen. 

D-vitaminboost.


Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Verkligen en härlig D-vitaminboost du fick.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Härligt att du fick städat och sen krattat hemma. Krattning är kanske inte en favoritsysselsättning men det är så skönt att komma på något att göra när jag vill vara ute och då funkar även krattning.

    Ha det gott! Kram, Carina

    SvaraRadera
  3. Låter som en sådär härlig dag! Att städa utomhus är sååå mycket roligare än inomhus :)
    Kram från Öland & Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.