måndag 16 maj 2022

Fräschat upp lite

 Ja då var det dax igen att ta tag i utemöblerna och pool däck. 

Ny olja ska på. Det gör sådan skillnad. Den här gången kollade jag extra mycket på SMHI så att det inte skulle börja regna. Jag tycker det är såå roligt, tro det eller ej. Jo faktiskt för det blir ju så fint. 

Fast jag tog inte hela pool däck för det orkade jag inte. Först ska man ju skura och tvätta rent och oljan tog nästan slut. Man får ta lite i taget annars går det inte.  Nu kan vi sätta upp stolarna, en stol behöver lagas också som synes. Vi får fortsätta sen när poolen är öppnad. 

I år är vi senare än vanligt med det. Så är det bara, ingen stress och panik. Jag tänker inta bada riktigt ännu i alla fall.  Ny vecka och nya möjligheter som man brukar säga. 


Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Du är på G i alla fall och det är det som räknas.
    Ha en ny bra vecka nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Våren har ju ändå varit så kall att jag kan tänka mig att det fortfarande är ganska kallt även i en pool?
    Så fint det blir med lite olja, ser nästan nytt ut :-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. En sak i taget och sommaren är lång förhoppningsvis...
    Olja behövs det i mina leder också :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. pg slot deposit 9 get 100 games on mobile phone download is a game camp for playing online slots that is really hot and unstoppable. Slots at the moment have to say that nothing can stop this camp at all.

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.