söndag 11 augusti 2019

Tomatsallad på namnsdagen

 Hej Hej! 
Idag är det Susanne och tänk att det heter ju jag i andra namn. På tal om namn så var vi ju på namngivning igår. Åhhh den fina familjen hade ordnat så fint och mysigt. Jag ska visa och berätta en annan dag måste fixa lite med bilderna först. 
Jag bjuder på en sallad istället. En enkel sallad med tomat, basilika, krutonger och lite parmesan fick det bli härom dagen. 

Det var det som fanns hemma. Grönsalladen är slut i landet men jag har sått ny. Den är inte riktigt klar ännu. Så det fick bli så här. Gott! Toppa med lite flingsalt sen är det bara att njuta. 



Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen och en god och enkel sallad bjuder du på med.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Mmmmm tomatsallad är så himla gott :-)
    Grattis och ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Sjukt vad gott det ser ut <3 kolla gärna in min blogg

    SvaraRadera
  4. Det enkla är ju oftast det godaste. Grattis på namnsdagen!
    Kram Nina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.